سلام آقای دکتر پوزش میخوام مطلب زیاده ….
من 25 سالمه و مجردم. چند سالی هست تقریبا از 17 سالگی مشکل تکرر ادرار و یک حس بد مثل درد در قسمت پرینه دارم..تو شهرمون تا الان به چند دکتر رفتم..دیگه واقعا کلافه شدم.از همون موقع تکرر ادرار و درد هنگام انزال و لذت کم هنگام انزال دارم.اوایل دکتر ها گفتن التهاب و عفونت پروستات هست..چند سالی انتی بیوتیک و داروهای پروستات و حتی داروی های اعصاب 3 حلقه ای مصرف کردم.فقط از انتیبیوتیک جواب میگرفتم..که الان 2 ساله اونم جواب نمیده اصلاااا .

تو این 2 سال گستره و نوع مشکل هام فرق هم کرده..بعد انزال تا 3-4 روزی سیستم گوارشم بهم میریزه یا اسعال میشم یا یبوست..حس میکنم یه چیزی بین اون قسمت روده و پروستاتم التهاب یا عفونت کرده..در حالی که تماااااااام آزمایشات کلیه مثانه پروستات و سونوگرافی کلیه مثانه و پروستات و تست ترشحات پروستات انجام دادم و به دکتر نشون دادم..همه و همه طبیعی بود و هیچ میکروبی هم نبود..اندازه پروستات و psa ..مقدار نگه داری قبل و بعد ادرار در مثانه در سونوگرافی..خلاصه همشون طبیعی و در بهترین حالت بودن…

2 تا از دکترا گفتن مثانه ی عصبی هست مشکلت.منتهی قرص های وزیکر و .. هم مصرف کردم جوابی نگرفتم..الان آخرین دکترم گفته مشکل تو cpps هست .یعنی یعنی سندرم درد مزمن…قرص های پر گابالین تجویز کرد..اینم یکمی در بهبود علایم نقش داشت منتها مشکل اصلی بر طرف نشده.. دکتر از ترشحات پروستات هم مستقیم نمونه گرفته و میکروبی نبوده…سیستوسکوپی هم که قبلا انجام داده بودم یه دکتر پروستاتیت مزمن تشخیص داد.منتها تمام آزمایشات و سونوگرافی پروستات طبیعی هست!!
مشکل اصلی من اینه یه ناهنجاری و شاید التهاب در قسمت پرینه حس میکنم که انگار روده هم درگیر شه مثلا.

الان 2 سالی هست موقع انزال یه حالتی میشه انگار حس میکنم ادرار و منی با هم خارج میشن و اون حس لذتی که هنگام انزال دارم مثل اینه که انگار ادرار میکنم! , در حالی که مایع رو که چک میکنم اثری نیست از ادرار و به بیرون نیومده ادرار , همچنین انزالم خیلی بد و بی کیفیت هست .خیلی هم مدت طولانی میکشه تا انزال بشه..همچنین صبح ها که پا میشم در حالی که خیلی ادرار دارم باید یک دقیقه زور بزنم تا ادرارم بیاد ! منتهی بعد اومدن ادرار مقدارش زیاده…. و اینکه ناگفته نماند 7 جلسه شاک ویو شدم تو شهرم..تو جسلات اول و دوم خیلیی بهبودی رو حس کردم..حس میکردم اون قسمت تنگ و التهابی داره درست میشه..ولی از جلسات سوم به بعد بهتر نشد و برگشت به حالت قبلی..
اینم بگم که استرس خاصی هم ندارم…

خیلی ممنونم آقای دکتر .به خاطر مسافت زیاد و کارم نمیتونم بیام تهران..خیلی خیلی ممنون میشم نظرتونو در مورد این مشکل من بگین.

۱ دیدگاه در “مشکل پروستات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما