با سلام و عرض ادب و خسته نباشید

دکتر محمد پور عزیز بنده 34 سال سن دارم و حدودا 14 سال در 19 سالگی ..با علامت های ادراری (ترشح بعد ادرار و عدم تخلیه کامل و تکرر) و درد در کمر و نوک آلت به پزشک(متخصص عفونی) مراجعه داشتم که ابتدا معتقد به عصبی بودن و سپس بعد از گذشت 2 ماه با برسی های مختلف و در نهایت با برداشت ترشحات بعد از ادرار با سواپ متوجه عفونت و به گفته ایشون عفونت پروستات شدند.

درمان بنده رو با قرص سیپروفلاکساسین و ناپروکسن پیش بردند و تا شاید 4 ماه ادامه یافت و همچنان علامت ها باقی بودند تا تزریق وریدی سفتریاکسون با تعداد 6 آمپول رو در ادامه تجویز کردند که آن هم باعث نشد بهبودی حاصل شود و سیستوسکوپی انجام دادم که مشکلی گزارش ندادند و در نهایت با ارجاع به متخصص اورولوژی به بنده قرص اعصاب دادند که آن هم کمی استفاده کردم و مو ثر نبود… ونهایتا رفته رفته بعد از گذشت 1 سال بهبودی خود به خود حاصل شد.!!!!

در مدت 14 سال گذشته تقریبا به فاصله هر دو سال عود علایم بیماری رو داشتم(بدون عوامل عفونی)که هر دفعه به مدت 3 تا 6 روز علامت داشتم که یا به خودی خود درمان شد و یا با مراجعه به پزشک و مصرف قرص ایمی پرامین که تجویز شدبهبودی حاصل میشد در نهایتا 1 هفته …

تا اینکه چند روز پیش علامت ها مجدد ضاهر شدند و منتها اینبار صرفا بوی بد ادرار و منی در ابتدا بود که باعث شد کشت ادرار بدم (همسرم در آزمایشگاه فعال است) که درون آزمایش تعداد بسیار فراوان موکوس و rbc دیده شد که به متخصص اورولوژی (آقای الهیاری)مراجعه کردم و سیپرو فلاکساسین به مدت 20 روز تجویز کردند وهمچنین در مراجعه هفته بعدی 20 عدد تامسوسولین تجویز شد..
در سونوگرافی هم همه موارد طبیعی بود.

امروز روز آخر مصرف آنتب بیوتیک ها بود و فقط 10 عدد تامسولوسین باقیست- نه تنها بهبودی حاصل نشده است بلکه تشدید شده است علایم ادراری

حال با توجه به علایم ادراری الان که شدت و ضعف دارد مثل درد در پایین کمر و یا درد لگن با نشستن های زیاد و جریان ادرار ضعیف. احساس ادرار سریعا پس از ادرار کردن ودر پایان ادرار با تحریک با آب گرم ادرار کامل خارج می شود. و به ندرت 2 شاخ شدن ادارر در اول ادرار دیده می شود

آیا نیاز به آزمایشات و بررسی های تکمیلی تر (نوار مثانه و مجاری ادرار و….)جهت مشخص شدن عامل ایجاد عفونت جهت تشخیص بهتر و نوع درمان هست یا تشخیص شما پروستاتیت می باشد؟
آیا مشکلات عصبی می تواند در میان باشد؟
و نوع درمان فعلی را مناسب می دانید؟

و در نهایت اگر تشخیص شما پروستاتیت می باشد .با توجه به اینکه در این زمینه صاحب سبک می باشید و قصد دارم در ادامه برای باروی هم اقدام کنم آیا درست می دانید ادامه درمان را با شما ادامه دهم یا درمان های پزشک قبلی را دنبال کنم>؟؟(با تووجه به تاثیز زیاد در زندگی روزمره)

ممنون میشم از راهنمایی شما بزرگوار

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما