سلام وقت بخیر.دکتر بنده 22 سالمه که از حدود 1.5 سال پیش این مشکل برام پیش اومد منتهی اوایل فکر کردم استراحت بدم خوب میشه و بعدشم خورد به کرونا نتونستم برم دکتر.
من حدود 1.5 سال پیش بعد از خود ارضایی و انزالم یدفعه قطر 1/3 بالایی التم به طور محسوسی کم شد (کلاهک و یکم پایین ترش) . 3-4 روز بعد دوباره خودارضایی داشتم ایندفعه 1/3 پایین اونم لاغر شد دوباره ! یعنی بعد از 2 بار خود ارضایی 2/3 بالایی التم لاغر شد به طوری که قطر طبیعیش 15 سانت بود و بعد از لاغر شدن 2/3 بالایی حدود 13-13.5 سانت شده بود ! ولی 1/3 پایینیش که به بدن وصل بود اوکی بود منتهی این قسمت یه مشکل دیگه داشت و این بود که سمت چپ آلتم درد داشتم و دردشم مثثل این بود که مثلا 2 تا رگ جابه جا میشن و یکی میره رو اون یکی. و از این قسمت به بالا دیگه لاغر بود و قطرش حدود 13 سانت شده بود ولی قطر پایین اون ناحیه که درد داشتم و بیشترم تو نعوظ بود و مخصوصا زمانی که التم رو به سمت راست فشار میدادم همون 15 سانت عادیش بود و دقیقا از همون ناحیه هم به سمت چپ خم شده بود التم ! من قبلا هم انحراف الت داشتم به چپ ولی طوری بود که خود بدنه آلتم تقریبا صاف بود و کلا از بدنه یکم به چپ مایل بود یعنی خود التم کج نبود فقط توی نعوظ خیلی کم به سمت چپ مایل میشد و این خم شدن توی التم نبود و از جایی که به بدن وصل میشه بود جوری که خود آلت صاف بود.ولی بعد از این قضیه از اون قسمت که قطرش طبیعی بود و انگار یه حالت رگ به رگ شدن داشت به شدت به سمت چپ خم شد جوری که کاملا مشخصه و قشنگ انگار حالت شکستگی داره !
این خم شدنه فقط به سمت چپ نبود و وقتی بررسی میکردم میدیم موقع نعوظ اصلا سیلندر سمت چپم نسبت به راستیه تقریبا خالی بود ! و این باعث شده بود هم در حالت نعوظ و هم در حالت عادی آلتم به سمت چپ خم بشه و یه چرخشیم به سمت چپ داشته داشته جوری که سمت راستش بالاتر از سمت چپشه.
اوایلش حتی قطرش فکر میکنم کمتر از 13 هم شد ولی از اون ور بعضی وقتا که موقعیتی بود که خیلی خیلی سریع نعوظ داشم طولش به 20 سانت میرسید در صورتی که طول عادی التم همیشه 17 سانت بوده ولی این مشکل مال اوایلش بود که خیلی سریع نعوظ داشتم و حل شد و الان طولش همون 17 هه همیشه.البته تقریبا همیشه بعضی وقتا کمتر میشه چون نعوضم کامل نیست مثل قبل
و مشکل دیگه ای که به وجود اومد برای من سر این قضیه عدم حفظ نعوظم بود به طوری که قبلاً تا 1 دقیقه هم دست بهش نمیزدم نعوظم حفظ میشد و کم کم میخوابید ولی بعد از این قضیه حتی 2 ثانیه هم ول میکردم آلتم رو میخوابید. این لاغر شدن 2/3 بالاییش فقط تو حالت نعوظ نیست حتی تو حالت عادیم لاغرتره و به طور محسوس مشخصه. وبیشتر از همه هم قسمت زیری التم نعوظش رو از دست داده به طوری که وقتی نعوظ دارم حالت آلتم مثل یک مخروط شده و هرچی از پایین به سمت بالاش پیش میری لاغرتر میشه.و وقتی حتی خیلی خیلی کم نعوظم رو از دست میدم التم شروع میکنه به خم شدن به پایین حتی توی حال عادیشم انگار شکسته و از همون 1/3 بالایی که قطرش نرماله به بعد یدفعه خم میشه به پایین به طوری که کاملا محصوصه. و اون یه قسمت سمت چپ پایین هم وقتی دست میزنم به جز اون حس رگ به رگ بودنه حس میکنم یه حالتی داره مثل کمر لابستر که تیغه هاش روی همن و حس میکنم چندتا چیز سفت که شکسته شده باشن هست
بعد وقتی حدود 1 ماه اینطوریا اصلا دست بهش نمیزنم دوباره اوکی میشه خود به خود ولی به محض اینکه انزال داشته باشم دوباره لاغر میشه. همین حدود 1.5 ماه پیش تقریبا خوب شده بود توی خواب ارضا شدم دوباره لاغر شد.
بعد متوجه شدم بیضه سمت چپم هم بالاتر اومده و اسکروتومم هم نسبت به قبل بیشتر جمع هست و اون بیضه چپ رو که عرض کردم جوریه که وقتی دستشویی میرم کاملا مشخصه و انگار داره از اسکروتوم میزنه بیرون ! بعضی وقتا درد هم دارم ولی خیلی کم توی این 1.5 سال شاید 2-3 بار ولی این لاغر شدن التم و کج شدنش و عدم حفظ نعوظم خیلی فکرمو درگیر کرده و اعتماد به نفسمو تحت تاثیر قرار داده. بعضی وقتی که کاریش نداشته باشم اوکی میشه ولی خوب همینطوری توی حالت عادیم باز حالت مخطوری داره و خیلی اذیتم میکنه و مهمتر از اون به خاطر این مساله نمیتونم رابطه جنسی داشته باشم و حتی ازدواج کنم چون اولا نعوظ کامل ندارم و سریع میخوابه دوما لاغر شده و به سمت چپ خم شده که اعتماد به نفسمو این لاغریش میگیره و اصلا زیر التم هم که انگار اصلا خون توش نمیره ! 1/3 پایینیش اوکیه و پر میشه ولی اصلا از اون قسمت به بالا اصلا انگار سیلندر پایین التم خالیه !
دکتر جان ببخشید طولانی شد.من هر طوری شده باید آلت طبیعیم رو دوباره بدست بیارم لطفا راهنماییم کنید باید چی کار کنم. ببخشید طولانی شد یه چیزی یادم رفت قبل از این قضیه تقریبا التم رو توی نعوظ نمیتونستم به سمت راست بدنم ببرم (چون کلا به سمت چپ خم بود ) ولی الان توی حالت نعوظ راحت میوتم التم رو به سمت راست ببرم و این اصلا برای من طبیعی نیست ! قبلا یکم به سمت راست میخواستم خمش کنم حس میکردم داره میشکنه و اصلا ممکن نبود !
اون درد و حالت رگ به رگ شدنه و بلاک شدگی توی حالت عادی هم دارم جوری که یکم التم رو به سمت راست ببرم حس میکنم همون قسمت رگ به رگ شده و توی حالت عادی هم دست میزنم حس میکنم التم حالت ناهموار داره و وقتی دراز میکشم و التم رو به سمت شکمم بالا میدم و به سمت چپش دست میزنم کامل کامل مشخصه که اصلا خم شده و انحنا پیدا کرده و اون حس درد و رگ به رگ شدنه بیشتر از همیشه حس میشه.
حتی التم وقتی اوکی باشه نمیافته ولی وقتی لاغر باشه دراز بکشم التم رو توی حالت عادی بخوام بگیرم کامل میوفته به سمت چپ و اصلا انگار میشکنه از اون نقطه (توی حالت عادی) و خلاصه از سمت چپ اصلا انگار خون نمیره توش… وهمینطور سیلند پایینش
اصلا چندوقتیه سر این قضیه انزال نداشتم و خیلی اذیت میشم و وقتیم انزال میشم لاغر میشه البته من الان خودارضایی دارم ولی اونقدر ادامه نمیدوم که انزال برام پیش بیاد منتهی سر این قضیه کلا میخوام بزارمش کنار الان حدود 2 ماهه انزال نداشتم و وقتیم کاریش ندارم اصلا تقریبا خوب خوب میشه ولی باز یکی دوبار که نعوظ داشته باشم دوباره مشکل لاغر شدنه پیش میاد !… همین چند وقت پیش حدود 1-2 هفته کاریش نداشتم اوکی شد ولی شاید 3-4 بار نعوظ داشتم دوباره مشکل دار شد !
دنبالشم که سلامتیم رو بدست بیارم ولی به خاطر کرونا میترسیدم بیام ولی الان راستش میخوام ازدواج کنم و تا این قضیه حل نشه نمیتونم ! جوریه که وقتی لباس تنمه و نعوظ برام پیش میاد اصلا نه قسمت پایینیش و نه قسمت بالاییش درست حسابی خوب میره توش و وقتی لباس تنمه التم حتی تا حدود 70 درجه اینا به سمت چپ خم میشه و حالت شدید مخروطی هم داره ( در صورتی که قبلا اصلا حالت مخروطی نداشت و کل قطرش یه اندازه بود ) ولی وقتی خودم سعی میکنم نعوظ ایجاد کنم این خم شدنه حل میشه ولی باز مشکل لاغر شدنه و حالت مخروطیش هست…. اگر بشه بدون جراحی حل بشه فوق العادس الان به خاطر کرونا میترسم بیمارستان برم…
دستتون درد نکنه.بازم ببخشید زیاد شد
فقط راجب عکسا یه توضیحی بدم.
اون انحنایی که عرض کردم دقیقا همین شکله که توی عکس هست و کاملا حس میشه و اون عکسی که کمتر خمخ تقریبا التم اینطوریه الان ولی قبلا صاف صاف بود.تقریبا حالت مخروطیم که از پایین به بالا لاغر تر میشه مشخصه و این مخروطه هم تو حالت عادیه هم تو حالت نعوظ.کل التم قبلا مثل 1/3 پایینیش بود ولی الان هرچی از پایین به بالا میری لاغرتر میشه ولی بعضی وقتا که حالتش رو عوض میکنم بهتر میشه مثلا وقتی التم رو به سمت کشمم میگیرم یکم بهتر میشه یا زمانی که به سمت پایین میگیرم البته خوب نیمشه و باز مخطرویه ولی باز تا بیاد تو حالت عادی دوباره مثل قبل میشه. این خم شدن به سمت پایین موقع از دست دادن نعوظم توی 2 تا شکل مشخصه.

۱ دیدگاه در “لاغر شدن و خم شدن آلت تناسلی

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما