با سلام خدمت آقای دکتر
پدرم یکسال پیش بعلت نارحتی که در پهلو احساس میکرد نزد پزشک بردم چون کلیه های سنگ سازی دارند که بعد از آزمایش و سونوگرافی مشخص شد که علت بزرگی پروستات ایشان بوده که دکتر عمل را ترجیح داده بود ولی پدرم درمان دارویی رو خواستن که دو ماهه اول تحت درمان پزشکی با داروهای پروستاتان و سیپروفلوکساسین و تامسولوسین بودن و سیستوسکوپی هم به تشخیص پزشک انجام شد ولی 8 ماه دیگر نزد پزشک نرفتن که دوباره دردها برگشت که با مراجعه به پزشک و سونوگرافی احتمال TCC داده شد که با رفتن به بیمارستان بقیه الله تهران تحت بستری و عمل Turp و تراش مثانه قرار گرفتن که داروهای تامسولوسین و سیپروفلوکساسین و پروستاتان و فیناید 5 داده شد و بعد از دو هفته لذای جواب آزمایشات نزد پزشک رفتن که تشخیص سرطان مثانه در مرحله یک بدخیم داده شد که البته پدرم بعد از عمل دفع ادراری خوب شد و کمی سوزش داشتن ولی درد نداشتن که برای سوزش داروی فنازومکس داده شد و داروها هم فینوپرست 5 و تامزو و افوکساسین و پروستاتان مصرف شد که بعد از یک هفته از مراجعه در 3 مرداد ماه ادرار خونی داشتن و روز بعد هم لخته خون و ادرار قطره ای دفع میشد و سوزش شدید داشتن که صبح امروز با تخلیه لخته های خون ادرار پاک شده و دیگر سوزش ندارن و ارار به خوبی دفع می شود. که البته نزد پزشک برای ایشان وقت گرفتم ولی چون من اهل خرم آباد هستم میخواستم نظر شما و تشخیص شما پزشک محترم را بدانم که در از عود بیماری پدرم پیشگیری نمایم. سن پدرم هم 71 سال است و هیچ گونه بیماری اعم از فشارخون و چربی و قند ندارد و سیگاری هم نیست ممنون میشوم البته این را هم اضافه کنم که به پروستات پدرم دست نزدن و عملی صورت نگرفته

۱ دیدگاه در “درمان پروستات