سلام آقای دکتر
ابتدا به خاطر اینکه خیلی طولانی نوشتم عذر خواهی میکنم. چون باید همه موارد رو خدمتون میگفتم
من 39 سالمه و ازدواج نکردم و تو این مدت هم رابطه نداشتم. حدودا 4 سال پیش ناخوادگاه شروع به استفاده از لیدوکایین دندان در هنگام خود ارضایی کردم. و در مدت تقریبا 6 ماه شاید حدودا 20 یا 30 باری ازش استفاده کردم. و در آخرین استفاده نمیدونم شاید بدلیل مصرف یکم بیشتر الت من دچار بی حسی کامل شد و من حدود 10روز نعوذ نداشتم و التم کامل بی حس بود. من اون زمان خیلی شوکه شدم و ترسیدم.
از حدود 4 سال پیش تا امروز من التم همیشه نیمه بی حسه و حدود 60 تا 80 درصد بی حسی داره و کرخته. گاهی وقتا بیشتره و گاهی وقتا کمتره. نوک الت تقریبا کامل بی حسه حتی اب سرد و گرم رو حس نمیکنه فقط بدنه الته که این حسو داره ولی نه زیاد. خیلی اوقات هم سرده الت. و احساس میکنم خیلی پوستش حساس شده و انگار نازک شده. راستش من این بی حسی دیگه برام خیلی مهم نبود و بهش هم دیگه فکر نکردم ولی همیشه آزارم داده. ولی الان قصد ازدواج کردم و خیلی نگرانم کرده این موضوع.
من اوایل با دکتر اورولوژیست تهران در ارتباط بودم . ایشون چند بار گفتن خوب میشه نگران نباش. ولی خوب نشد بعد این همه سال. این اواخر هم با یک دکتر اورولوژیست دیگه در تهران در اتباط بودم. ایشون خیلی تاکید دارن و میگن دلیل بی حسی الت فقط و فقط جنبه روانی داره و عصبیه و به روانپزشک و روانشناس مراجعه کنم برای درمان. ایشون میگن تاثیر لیدوکایین طولانی نیس و قطعا جنبه روانی داره این بی حسی. دکتر اورولوژیست شهرستان هم میگه روانیه و فکر میکنی که بی حسه بعد ازدواج همه چی اوکی میشه.ولی واقعا بی حسه آقای دکتر.
در ضمن بنده اخیرا به شدت زود انزال شدم شاید در حد چند ثانیه و اینکه قبل از رسیدن به نقطه انزال مقداری از منی بدون هیچ احساسی خارج میشه. یه تایم یکی دو ماهه هم انزال بدون هیچ احساسی شبیه به احساس ادرار خارج میشد. و به تازگی هم مدتیه نعوظ ضعیف دارم.و بی حسی هم بیشتر شدهشاید بدلیل استرس بی حسی به خاطر ازدواج.
من از سالهای نوجوانی خودارضایی داشتم و قبل از استفاده از لیدوکایین هم برای مدتی از بافت نرم چیزی شبیه پتو هنگام خود ارضایی استفاده میکردم. ولی بیحسی دقیقا بعد از اخرین استفاده از لیدوکایین بوجود اومد.
آقای دکتر خواستم ازتون بپرسم دلیل این بی حسی چیه؟
به خاطر خودارضاییه یا استفاده از لیدوکایین؟
و یا همون جنبه روانیه؟ چون اون موقع خیلی استرس نسبت به این موضوع و اینکه میتونه بعد این همه سال هنوز تاثیر داشته و الت رو بی حس کرده باشه؟
در کل من ادمی خیلی استرسی هستم و شایدم افسردگی داشتم.
و اینکه اقای دکتر اگه مشکی جنبه روانی باشه با روان درمانی مشکلم حل میشه؟
ممنون میشم اگه کمک و راهنمییم کنین که چیکار باید بکنم.

۱ دیدگاه در “بی حسی آلت بخاطر استفاده از لیدوکایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما