با سلام و عرض ادب و خسته نباشید

دکتر…. عزیز بنده 34 سال سن دارم و حدودا 14 سال پیش با علامت های ادراری (ترشح بعد ادرار و عدم تخلیه کامل و تکرر) و درد در کمر و نوک آلت به پزشک(متخصص عفونی) مراجعه داشتم که بعد از بررسی های مختلف و با برداشت ترشحات بعد از ادرار با سواپ متوجه عفونت پروستات شدند

درمان بنده رو با قرص سیپروفلاکساسین و ناپروکسن پیش بردند و تا شاید 4 ماه ادامه یافت و همچنان علامت ها باقی بودند تا تزریق وریدی سفتریاکسون با تعداد 6 آمپول رو در ادامه تجویز کردند که آن هم باعث نشد بهبودی حاصل شود و در نهایت سیستوسکوپی انجام دادم که مشکلی نبود و با ارجاع به متخصص اورولوژی به بنده قرص اعصاب دادند که آن هم استفاده کردم و موثر نبود (کامل استفاده نکردم) و با همان علایم که شدت و ضعف داشت به خدمت سربازی رفتم و نهایتا رفته رفته بعد از گذشت 1 سال بهبودی خود به خود حاصل شد.

در مدت 14 سال گذشته تقریبا به فاصله هر دو سال عود بیماری رو داشتم که هر دفعه بعد از گذشت 3 تا 6 روز که علایم داشتم یا به خودی خود بهبود حاصل میشد.یا نهایتا پزشک قرص ایمی پرامین تجویز می کردند و نشستن در تشت آب و…که نهایتا در 1 هفته مشکلات و علایم از بین می رفت.

تا اینکه چند روز پیش علامت ها مجدد ضاهر شدند منتها اینبار بوی بد ادرار و منی باعث شد کشت ادرار بدم (همسرم در آزمایشگاه فعال است) که درون آزمایش تعداد بسیار فراوان موکوس و rbc دیده شد که به پزشک مراجعه کردم و سیپرو فلاکساسین به مدت 20 روز تجویز کردند وهمچنین در مراجعه بعدی 20 عدد تامسوسولین.. در دستور ایشان هم سونوگرافی هم همه موارد طبیعی بود.

حال با توجه به علایم ادراری که شدت و ضعف دارد مثل درد در پایین کمر. جریان ادرار ضعیف. احساس ادرار سریعا پس از ادرار کردن و تحریک با آب گرم جهت تخلیه کامل ادرار و به ندرت 2 شاخ شدن ادارر اول ادرار.

الان داروها پایان یافته و علایم کماکان هست.مجدد نیاز به استفاده از دارو هست؟؟
آیا مشکلات استرس و اعصاب می تواند زمینه ساز این مشکل باشند و یا تغییرات و مشکل در بدن مثل افزایش موکوس در ادرار؟؟
آیا نیاز به آزمایشات و بررسی های تکمیلی تر جهت مشخص شدن عامل ایجاد عفونت و تشخیص بهتر نوع درمان هست؟؟
آیا شاک ویو موثر هست و آیا درمان قطعی هست برای این مشکل؟؟

ممنونم میشم از پاسخگویی تون

۱ دیدگاه در “التهاب پروستات

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما