با سلام و عرض ادب و خسته نباشید

دکتر محمد پور عزیز بنده 34 سال سن دارم و حدودا 14 سال در 19 سالگی ..با علامت های ادراری (ترشح بعد ادرار و عدم تخلیه کامل و تکرر) و درد در کمر و نوک آلت به پزشک(متخصص عفونی) مراجعه داشتم که ابتدا معتقد به عصبی بودن و سپس بعد از گذشت 2 ماه با برسی های مختلف و در نهایت با برداشت ترشحات بعد از ادرار با سواپ متوجه عفونت و به گفته ایشون عفونت پروستات شدند.

درمان بنده رو با قرص سیپروفلاکساسین و ناپروکسن پیش بردند و تا شاید 4 ماه ادامه یافت و همچنان علامت ها باقی بودند تا تزریق وریدی سفتریاکسون با تعداد 6 آمپول رو در ادامه تجویز کردند که آن هم باعث نشد بهبودی حاصل شود و سیستوسکوپی انجام دادم که مشکلی گزارش ندادند و در نهایت با ارجاع به متخصص اورولوژی به بنده قرص اعصاب دادند که آن هم کمی استفاده کردم و مو ثر نبود… ونهایتا رفته رفته بعد از گذشت 1 سال بهبودی خود به خود حاصل شد.!!!!

در مدت 14 سال گذشته تقریبا به فاصله هر دو سال عود علایم بیماری رو داشتم(بدون عوامل عفونی)که هر دفعه به مدت 3 تا 6 روز علامت داشتم که یا به خودی خود درمان شد و یا با مراجعه به پزشک و مصرف قرص ایمی پرامین که تجویز شد بهبودی حاصل میشد در نهایتا 1 هفته …

تا اینکه چند روز پیش علامت ها مجدد ظاهر شدند و منتها این بار صرفا بوی بد ادرار و منی (semen) در ابتدا بود که باعث شد کشت ادرار بدم (همسرم در آزمایشگاه فعال است) که درون آزمایش تعداد بسیار فراوان موکوس و rbc دیده شد که به متخصص اورولوژی مراجعه کردم و سیپرو فلاکساسین به مدت 20 روز تجویز کردند و همچنین در مراجعه هفته بعدی 20 عدد تامسوسولین تجویز شد..
در سونوگرافی هم همه موارد طبیعی بود.

امروز روز آخر مصرف آنتی بیوتیک ها بود و فقط 10 عدد تامسولوسین باقیست- نه تنها بهبودی حاصل نشده است بلکه تشدید شده است علایم ادراری

حال با توجه به علایم ادراری الان که شدت و ضعف دارد مثل درد در پایین کمر و یا درد لگن با نشستن های زیاد و جریان ادرار ضعیف. احساس ادرار سریعا پس از ادرار کردن ودر پایان ادرار با تحریک با آب گرم ادرار کامل خارج می شود. و به ندرت 2 شاخ شدن ادارر در اول ادرار دیده می شود

آیا نیاز به آزمایشات و بررسی های تکمیلی تر (نوار مثانه و مجاری ادرار و سیستوسکوپی…)جهت مشخص شدن عامل ایجاد عفونت جهت تشخیص بهتر و نوع درمان هست یا تشخیص شما پروستاتیت می باشد؟

با توجه به اینکه علایم تکرر ادراری گاهی به شدت هست و گاهی نیست و اینکه اصلا شب ادراری ندارم آیا مشکلات عصبی می تواند در میان باشد؟
و آیا نوع درمان فعلی را مناسب می دانید؟

و در نهایت اگر تشخیص شما پروستاتیت می باشد .با توجه به اینکه در این زمینه صاحب سبک می باشید و قصد دارم در ادامه برای باروی هم اقدام کنم آیا درست می دانید ادامه درمان را با شما ادامه دهم یا درمان های پزشک قبلی را دنبال کنم>؟؟(با تووجه به تاثیز زیاد در زندگی روزمره)

ممنون میشم از راهنمایی شما بزرگوار

۱ دیدگاه در “مشکلات ادراری و درد در پایین کمر و لگن هنگام نشستن طولانی

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما