سلام آقای دکتر، ممنونم از این امکانی که برای طرح سوال فراهم کردید.
پسرم متولد فروردین ٩۵ است و اوایل تولدش پزشکش گفتند کمی کیسه بیضیه اش آب دارد و باید کنترل شود که بعدا گفتند رفع شده است.در سه ماهگی ختنه شد.در اسفند٩۵سونوگرافی بیضه وکشاله ران بعلت شک پزشک به فتق انجام شد و نرمال بود.تقریبا سه چهارماهیست از پوشک گرفتمش و متوجه شدم موقع ادرار کمی آلتش به چپ منحرف میشه با زاویه ١۵درجه حدودا.اولین تجویز پزشکش سه روز پماد هیدروکورتیزون بود و من روزی یکبار زدم ولی تاثیر زیادی نداشت.اخیرا به اورولوژیست مراجعه کردم و سونوگرافیه بیضه کشاله ران و کلیه(مثانه پر وخالی)انجام شد که نتایج همگی پیوست شده. همه چیز نرمال بود فقط اشاره به هیدروسل خفیف شده. الان دو روزه پماد تریامسینولون تجویز شده که براش زدم روزی دوبار.
خواستم تجویز شمارو بدونم و اینکه آیا نیاز به جراحی برای تنگی مجرا،و هیدروسل هست و آیا حتما باید با بیهوشی باشه؟با دارو امکان درمانش نیست؟ آیا استفاده از تب سنج روش صحیحیست؟من شدیدا از بیهوشی میترسم و فکر میکنم بیحسی هم ممکنه (کلا جراحی)روی روحیه ی بچه اثر بدی بزاره
ضمن اینکه به سه اورولوژیست مراجعه کردم و هر سه برای تنگی مجرا جراحی را توصیه کردند و یکیشان گفت هیدروسل باید جراحی شود با اینکه سونو نشان نداده اما از نوع ارتباطی است.
خواهش میکنم کمکم کنید

۲ دیدگاه در “تنگی مجرا و هیدروسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما