با سلام و احترام
ضمن سپاس از راهنمایی حضرتعالی، ممنون میشم راهنماییم بفرمائید.
بنده، مونث، مجرد و 30 ساله هستم. دوهفته پیش دچار درد و سوزش در پایان ادرار شدم و خودسرانه اقدام به مصرف سیپروفلوکساسین500 کردم (توضیح: این قرص رو دو سال پیش به علت وجود باکتری در ادرار پزشک تجویز کرده بودن)، دو سه روز بعدش هم علاوه بر احساس درد و سوزش در پایان ادرار، دچار تکرر ادرار شدم، طوری که احساس سردی و نوعی تحریک در اون ناحیه داشتم و احساس پربودن مثانه و ضرورت دفع حتی چند قطره رو داشتم. و البته روز بعدش هم عادت شدم (4 روز بعد از احساس مشکل ادراری). قرص مذکور رو یک هفته و هر 6 ساعت مصرف کردم. ضمناً به علت ابتلا به میگرن هم تقریبا هر روز پروفن مصرف کردم و به علت مصرف این قرص ها و احتمال تاثیر قرص بر نتیجه آزمایش و اینکه عادت هم بودم، برای حل مشکل ادراریم به پزشک مراجعه نکردم.
در حال حاضر عادت نیستم اما متاسفانه از دیروز صبح در چند نوبت رنگ ادرارم قهوه ای رنگ بود و در پایان شب رنگ ادرار به حالت طبیعی برگشت اما دو مرتبه ی جداگانه، ر پایان ادرار لخته ی خونی بسیار ریزی دفع شد و مشاهده کردم. ضمناً امروز هم نحوه ی دفع و هم رنگ ادرار تقریبا طبیعی اما در انتهای ادرار صورت قطره قطره و چند قطره ی کدر قرمز مایل به قهوه ای مشاهده کردم. و متاسفانه دچار اندکی تشرح مایل به صورتی هم شدم.
در حال حاضر تکرر ادرارم کمتر شده در حالت احساس فوریت دفع ، میتونم خودم رو کنترل کن. اما همچنان احساس سردی ناحیه و دفع قطره قطره در انتهای ادرار (دو سه قطره کدر) رو دارم.
ممنون میشم راهنماییم بفرمائید که آیا بدون انجام آزمایشات و مصرف دارو، احتمال بهبود خودبخودی وجود داره یا نه؟ و آیا دارویی هست که بتونم بدون مراجعه به پزشک (بدون نسخه) تهیه کنم؟
اگر بخوام به پزشک مراجعه کنم، آیا پروفن بر آزمایشات تاثیر میذاره یا نه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. با سپاس فراوان و آرزوی توفیق روزافزون

۱ دیدگاه در “تکرار ادرار و احساس پر بودن مثانه و قطرات کدر قهوه ای در پایان ادرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما