رابطه جنسی خوب
زمان مطالعه: 9 دقیقه

رابطه جنسی خوب عاشقانه و احساسی دارای نشانه‌های واضحی هست که حاکی از این است که یک رابطه خوب پیش می‌رود.پس برای داشتن یک رابطه نرمال بهتر است با ما همراه باشید.

آقایان برای آغاز یک رابطه گرم، با نمایش آلت تناسلی انتظار تحریک طرف مقابل را نداشته باشند. برای تحریک زنان از سخنان عشق آفرین و پیش نوازی استفاده کنید، شک نکنید جواب خواهد داد.

  • رازهایی در مورد زنان و بی میلی جنسی آنها :

  1. زنانی که در طول روز از همسر خود نوازش و آغوش از روی عشق نبینند و فقط نوازش ها به رابطه جنسی خوب ختم شود، نسبت به رابطه سرد می شوند. چون برای زنان این معنی تداعی می شود که اونها رو فقط به خاطر رفع نیاز جنسی خودتون می خواهید.
  2. پس اگر نسبت بهتون سرد بود، خیلی سمتتون نمیاد، خیلی ابراز دلتنگی نمیکنه، خیلی مشتاق رابطه نیست تا زمانی که شما بگید، بدونید شما دارید اشتباه می کنید.
  3. بعضی وقتها بدون در نظر گرفتن نیاز جنسی بغلش کن، قربان و صدقه اش برو و نوازشش کن.
  • نقش خواب در کیفیت رابطه جنسی :

  1. تحقیقات نشان داده اند که خواب بیشتر با رابطه جنسی بهتر در ارتباط است. مسلماً اگر به جای خوابیدن ساعت 2 نیمه شب در ساعت 11 شب بخوابید،از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.
  2. خواب کافی احساسات را تنظیم می کند، کمک می کند حافظه خود را مدیریت کنید و استرس های روزانه را کنار بگذارید و روز بعد شادتر و آرام تر باشید در نتیجه احتمال خواستن رابطه جنسی بیشتر خواهد شد.
  3. خواب کافی به تنظیم هورمون های جنسی از جمله استروژن و تستوسترون کمک می کند. ترشح این هورمون ها در اثر بی خوابی های مزمن کاهش پیدا می کند.

رابطه جنسی خوب

 

–تأمین نیاز جنسی همسر لطف نیست وظیفه است، اما وظیفه ای متفاوت که هم متقابل است و هم نیاز به قدردانی دارد.

–فراموش نکنید که یکی از قدرتمندترین اندام های جنسی، ذهن انسان است نه آلت تناسلی. ذهن بشاش و زنده، به راحتی می تواند جسم را به تحرک وا دارد.

–ماساژ دادن پاها قبل از رابطه جنسی باعث افزایش دما و تحریک خانم ها و نعوظ بهتر آقایان می باشد.
  • چهار فعل طلایی را به خاطر داشته باشید:

  1. گوش دهید: این کار برای کنار هم کار کردن و حل مشکلات لازم است. به همسرتان اجازه دهید بدون اینکه حرف‌هایش را قطع کنید صحبت کند و بعد آنچه که گفته شده را تکرار کنید. این همسرتان را مطمئن می‌سازد که حرف‌هایش را خوب گوش کرده‌اید.
  2. کنار بیایید: سعی کنید مشکلات را طوری حل کنید که هر دو شما از راه‌حل انتخابی شاد و راضی باشید. نباید هیچکدام از شما به اجبار به خاطر طرف مقابل راه حل را بپذیرد.
  3. بازسازی کنید: وقتی به همدیگر صدمه احساسی می‌زنید، باید بتوانید این دل شکستگی را ترمیم کرده و احساس عصبانیت و خشم طرف مقابل را برطرف کنید. باید به دنبال بازسازی کامل باشید. حتی کمی خشم می‌تواند دیواری از کینه و تلخی بین شما و همسرتان ایجاد کند.
  4. قدردانی کنید: هیچوقت نمی‌توانید به اندازه کافی از همسرتان تشکر کنید. سعی کنید هر کاری که برایتان انجام می‌دهد را فهمیده و آن را با قدردانی نشان دهید.

–رابطه جنسی لذت بخش نیازی طبیعی و مهم برای جسم و روح انسان و نشان سلامت اوست، نه نیازی منفور و خجالت آور،به جای آنکه با این نیاز مقابله کنید به دنبال راه حل صحیح برای پاسخ به آن باشید.

 

بخوانید : چه نوع تغذیه به بهبود رابطه کمک میکنه؟

 

  • چطور عشق یک زن به نفرت تبدیل می شود؟!

  1. وقتی زن به تنهایی برای رابطه تلاش می کند، انزجار زیادی در وجود او انباشته می شود.
  2. هنگامی که زن با پر کردن جاهای خالی رابطه ای را شروع می کند، در ابتدای رابطه خوشحال است چون این رفتار منجر می شود که مرد عشق و توجه زیادی به او داشته باشد (البته به طور موقت) و تصور می کند تلاشش ارزش دارد.
  3. ولی در نهایت وقتی متوجه می شود تمام بار احساسی رابطه به دوش اوست، از مرد خود متنفر می شود.
  • آنچه زوجهای سالم انجام می دهند :

با هم مصالحه می کنند، با هم بحث عادلانه دارند.آنها دوستان شخصی دارند.از هم عذرخواهی می کنند. آنها از هم قدردانی می کنند، آنها همدیگر را تحسین می کنند، نسبت به هم مهربان فکر می کنند، آنها به حریم یکدیگر احترام می گذارند، آنها علایق شخصی خود را دنبال می کنند، نگاه مثبت و سازنده به آینده مشترک دارند، سعی می کنند چیزهای جدیدی را با هم امتحان کنند.

رابطه جنسی خوب

 

–هیچگاه بحث و جدل خود را به اتاق خواب راه ندهید. انتقام با رابطه جنسی اولین قدم به سمت نابودی زندگی مشترک‌ است.

مردان صبح ها با میل جنسی بیشتر از خواب بیدار می شوند که دلیل آن بالا بودن سطح هورمون های جنسی در این زمان است، از این نکته برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی استفاده کنید!
–اگر بیش از حد برای رابطه جنسی خسته هستید و از هیچ چیز دیگری هم لذت نمی برید احتمال افسردگی وجود دارد. اختلالات خواب نیز باعث خستگی و کاهش میل جنسی شما می شود.
–پسته در تقویت قوای جنسی مردان تأثیرگذار است.آرژینین موجود در پسته روحیه شما را تنظیم، رگ های خونی را منبسط و منجر به نعوظ خوب می شود.
  • چگونه رابطه جنسی خوب طولانی داشته باشیم:

  1. گاهی هر چه زمان تحریک و نوازشهای مثلاً الکی بیشتر باشد، رابطه بهتری شکل خواهد گرفت پس برای شروع عجله نداشته باشید.
  2. اما اگر آدم کم حوصله ای باشید و همسر شما بداند که صبر شما کم است یا تندخویی و رفتاری عصبی دارید به طول مدت رابطه جنسی امید نداشته باشید.
  3. در واقع لازم است، طوری با گشاده رویی و علاقه تمایلتان را نشان دهید تا همسرتان هم با خیال راحت همه ی خواسته هایش را مطرح کند.
  4. باید بتوانید بخشهای مختلف و متنوعی از بازی و نوازش و ارتباط را با هم تجربه کنید. وقتی حوصله می کنید و در فرصت مناسب با هم یک رابطه ی زمان بر را تجربه می کنید به خوبی از لذتهای هم آغوشی لبریز و به بهترین شکل ارضا خواهید شد.
  5. این ارضای کافی و کامل، هم اخلاق تان را به لحاظ فیزیولوژیستی بهتر می کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزایش می دهد.

–هنگام خستگی خودتان را ملزم به برقراری رابطه جنسی نکنید.

— وقتی خودتان را مجبور می‌کنید که حتماً رابطه جنسی داشته باشید، فشار زیادی به شما وارد می‌شود که شما را از رفتن به اتاق خواب فراری می‌دهد.

–گاهی اوقات به‌جای مجبور کردن خودتان، فقط لازم است که همسرتان را نوازش کنید و به او محبت کنید، چون این کار به‌ طور طبیعی در اغلب اوقات به رابطه جنسی منجر می‌شود. البته اگر این کار هم تأثیری نداشت، هنوز هم نباید محبت و تماس فیزیکی را قطع کنید.

–رابطه جنسی باید سرشار از ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه وظیفه زناشویی یا جهت ارضای جسمی باید برای پالایش روح و عشقتان از رابطه جنسی استفاده کنید نه برای رهایی از نیازی فیزیکی.

–از همسر خود در گفتار و کردار حمایت کنید و به هیچکس حتی نزدیکان اجازه ندهید از او عیب جویی کند، به بزرگترها احترام بگذارید اما فراموش نکنید که همسرتان نفر اول زندگی شماست.

–تکرار ارتباط جنسی در درمان واژینسموس اثر ندارد و حتی باعث بدتر شدن ترس و درد می شود.اگر در هنگام نزدیکی درد دارید، نزدیکی را متوقف کرده و به دنبال درمان باشید.

 

بخوانید : بیماری های جنسی چیست؟

 

  • نیازهای مرد زندگیتان را بشناسید:

  1. واقعیت این است که همسر شما هم نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند. مردان هم به پشتوانه‌های عاطفی نیازمندند. به تحسین شدن، ستایش شدن و احترام دیدن
  2.  این فقط شما نیستید که دوست دارید همسرتان در جمع از شما تعریف کند. مردها هم پس چهره خونسرد و شوخ طبعشان به دنبال تحسین شما می‌گردند و می‌خواهند مطمئن باشند قهرمان زندگی شما هستند.
  3. معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف‌تر و حساس‌تری هستند، نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آنها چندان اهمیتی ندارد.
  4. اما حقیقت این است که حفظ ارزش و احترام از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای عاطفی مردان است.‏ مردها از این که احساس کنند شما رویشان حساب نمی‌کنید دست پاچه می‌شوند و مثل پسر بچه‌های نوبالغ بهشون بر می‌خورد.
  5. آنها کافیست حس کنند کمی از محبت بی‌حد و حصر اوایل آشنایی‌تان کم شده و شما محبتت‌تان را به جای او صرف دوستان یا فرزندانتان می‌کنید. آن وقت است که در سکوت سرخورده می‌شوند و مثل یک کودک حسادت می‌کنند.

رابطه جنسی خوب

  • دستورالعمل های رابطه جنسی خوب برای مردان:

–بخش اول:

  1. همسرتان را با بازیگران زن فیلم های پورن قیاس نکنید.
  2. انتظار نداشته باشید در رابطه جنسی به صد در صد خواسته و انتظاراتتان دست یابید. ممکن است شما تمایل به رابطه دهانی داشته باشید، ممکن است شما تمایل به رابطه مقعدی داشته باشید اما همسر شما آنرا نپذیرد لذا خواسته های شما اولا باید متعارف در ثانی در تناسب با تمایلات و خواسته های همسرتان نیز باشد لذا قبل از رابطه زناشویی در این خصوص بهتر است به توافق رسیده باشید تا در حین رابطه بواسطه نه شنیدن و ممانعت همسرتان تحریک شما از بین نرود.
  3. همسرتان را وادار به رابطه جنسی نکنید. زنان همانند مردان نمی توانند بلافاصله برای رابطه جنسی محیا شوند. به عبارتی موتور جنسی زنان دیر روشن می شود و دیر هم خاموش می شود.
  4. خواسته های جنسی غیر متعارف از همسرتان نداشته باشید. ممکن است همسر شما با توجه به علاقه ای که به شما دارد تن به این خواسته ها دهد ، اما به منزله لذت بردن وی نیست و می تواند به مرور باعث سردی وی شود.
  5. لجبازی نکنید.
  6. موقع رابطه جنسی خوب به همسرتان فکر کنید.
  7. اگر مبتلا به زود انزالی یا سستی در نعوظ هستید بدانید دنیا به آخر نرسیده و این شرایط در کمین هر مردی است امروزه اختلالات نعوظ و زودانزالی قابل درمان است برای درمان اقدام کنید.
  8. روی خواسته های مشترک جنسی تمرکز کنید.

رابطه جنسی خوب–بخش دوم:

  1. زنان نسبت به مسائل جنسی با حیا هستند و نمیتوانند مستقیما برخی خواسته ها و انتظاراتشان را مطرح کنند شما باید در طی رابطه زناشویی خودتان کشف کنید که کدام رفتار شما برای وی لذت بخش است که قطعا با توجه به واکنشهای وی در این فرآیند متوجه آنها خواهید شد.
  2. اندازه آلت تناسلی تأثیری در لذت جنسی زنان ندارد. بی جهت ذهن خودتان را درگیر این مسئله نکنید و مدام اندازه آلت تناسلی خود را با اندازه آلت بازیگران فیلم های پورن قیاس نکنید.
  3. اگر ذهنتان در گیر نوعی خاصی از رابطه است که میدانید غیر متعارف است نظیر : سادیسم و مازوخیزم جنسی یا فتیشیسم لازم است جهت درمان به مشاور و درمانگر جنسی مراجعه کنید این موارد طی زمان به خودی خود مرتفع نمی شوند و مدام ذهن شما را به خود درگیر می کند و می تواند مانع لذت جنسی شما و یا حتی تنوع طلبی یا خیانت شود.

–بخش سوم:

  1. فراموش نکنید پیش نیاز تحریک جنسی برای زنان، تحریک احساسی است. زنان برای تحریک شدن باید نسبت به طرف مقابل احساس داشته باشند،لذا لازم است احساسات همسرتان را تحریک کنید تا برای رابطه جنسی آماده شود.
  2. زنان نیازمند محبت زبانی هستند شک نکنید گفتن با جمله کوتاهی نظیر عزیزم دوستت دارم می توانید احساسات همسرتان را برانگیخته کنید ، شاید برای شما تمسخر آمیز باشد اما زنان نیازمند ابراز علاقه زبانی هستند.
  3. رابطه جنسی حتماً نباید به دخول منجر شود.
  4. ممکن است همسر شما از دخول لذت نبرد و در عوض از ناحیه کلیتوریس به ارگاسم برسد.

–بخش چهارم:

  1. معاشقه برای زنان ضروری و حداقل نیم ساعت زمان نیاز دارد.
  2. بعد از رابطه جنسی نیز زنان نیازمند توجه هستند.
  3. به نظافت شخصی اهمیت دهید و آراسته باشید. وقتی دهانتان بوی سیگار می دهد،وقتی بدنتان بوی عرق می دهد وقتی که صورت شما اصلاح نشده چطور می توانید برای همسرتان جذاب باشید؟
  4. شاید همسر شما کمی از تنش و خشونت در رابطه جنسی لذت ببرد حد آنرا رعایت کنید. در این خصوص می توانید از واکنش همسرتان در حین رابطه زناشویی به این نتیجه برسید که همسر شما چه سطحی از خشونت را می پذیرد البته که بیشتر زنان رابطه آرام را ترجیح می دهند اما هستند زنانی که گاهی از سطح کمی خشونت و تنش جنسی لذت می برند.
  5. در حین دخول وقفه ایجاد کنید خصوصاً اگر مبتلا به انزال زودرس هستید. اگر مبتلا به انزال زودرس هستید حتماً باید بین دخول وقفه ایجاد کنید، چرا که دخول پیاپی مدت انزال را کاهش می دهد.

 

 

دکتر کیوان آقامحمدپور فوق تخصص جراحی کلیه،مجاری ادراری و ناباروری

 

آپاراتپیج دکتر کیوان آقامحمدپور در سایت آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما