جناب آقای دکتر آقامحمدپور، با سلام و عرض ادب و احترام، از وقتی که به بررسی مشکلات و پاسخ به سوالات تخصیص می دهید خیلی سپاسگزارم و از این که به علت اقامت در شهرستان و با توجه به شرایط کرونایی نمیتوانم به صورت حضوری خدمت برسم، عذرخواهی میکنم. مردی 65 ساله هستم که از حدود 12 سال به این طرف دچار اختلال در نعوظ شده ام. قبلاً از سیلدنافیل استفاده میکردم ولی چون این دارو باعث برافروختگی قابل توجه صورت در من میشد و نیز به دلیل اثر طولانی مدت تر تادتلافیل و عدم ایجاد برافروختگی، از تالافیل استفاده کردم که تا حدود دو سال پیش نتیجه رضایتبخشی میداد. اولها حتی استفاده از 5 میلیگرم قبل از نزدیکی خوب نتیجه میداد. بعدها با استفاده از دوز 10 و بعداً دوز 20 میلیگرم قبل از نزدیکی نتیجه قابل قبولی میگرفتم. از دو سال قبل به این طرف، دوز 20 میلی گرم هم نتیجه رضایتبخش و قابل پیش بینی نمیدهد. به عبارت دیگر بعضاً نعوظ صورت میگیرد و بعضاً هم نه. وقتی هم که نعوظ صورت میگیرد، کاملاً سفت نیست و به تدریج شل تر هم میشود. به توصیه پزشک اورولژیست، دوز روزانه 5 میلیگرم را امتحان کردم که نتیجه این روش هم نعوظ حتمی و قابل پیش بینی نبود. با عرض پوزش، به صورت سرخود، من حتی دوز روزانه 10 میلیگرم را هم امتحان کردم که نتیجه آن هم نعوظ حتمی در همه موارد نزدیکی نبود. به توصیه پزشک اورولژیست، از وکیوم همراه استفاده کردم که حالت کاملا غیرطبیعی داشت و مورد پذیرش همسرم و من هم نبود. به عرض میرسانم که جواب آزمایشهای هورمونی نرمال بود. با عرض پوزش به خاطر تصدیع، سوالاتی که دارم به قرار زیرند:
1- آیا امکان دارد بدن من به این ماده عادت کرده و آنرا سریعتر تجزیه و متابولیزه میکند؟
2- آیا نگرفتن نتیجه قطعی از حد اکثر توصیه شده میتواند به دلیل گرفتگی آلت تناسلی من باشد؟ اگر چنین است، چرا نعوظ بعضاً اتفاق می افتد و بعضاً نه؟
3- امکانش هست که در ساخت قرصها از مقدار ماده موثره کمتر از مقدار ذکر شده روی بسته قرص استفاده شود و عدم تاثیر به خاطر این مسئله باشد؟
4- با توجه به این که مقالات و منابع مختلف علمی استفاده از دوزهای بالاتر از 20 میلیگرم در روز در مواقع نیاز را منع میکنند. با توجه به شرایط اینجانب و عدم تاثیر 20 میلیگرم، آیا امتحان کردن دوز بیشتر از 20 میلیگرم قبل از نزدیکی میتواند عوارض سوء وخیمی را بجا بگذارد؟
5- با توجه به جمیع جهات، توصیه جنابعالی برای حل مشکل اینجانب چیست؟

با سپاس

۱ دیدگاه در “مشکل نعوظ

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما