سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر

بنده آموزگار واهل اهواز می باشم چند روز پیش پسر 11 ماهه ام ( 11 ماه و 3 هفته ) تب شدید کرده بی قرار شده و به شکل عجیبی شروع به گریه کردن کرد ، به ناچار او را پیش متخصص اطفال بردم و به سفارش پزشک یک سونوگرافی انجام دادم که نتیجه آن را برای شما به همراه نتیجه سی تی اسکن ضمیمه میکنم . اکنون از شما جهت انجام اقدامات بعدی راهنمایی می خواهم لازم به ذکر است که گریه کودک فقط به آن یک ساعت ختم شد و هم اکنون پسرم در وضعیتی بسیار خوب از هر لحاظ به سر می برد . خواهش می کنم در این زمینه مرا راهنمایی بفرمایید . ( ابتدا باید چکار کنم ، پیش چه دکتری بروم ( با چه تخصصی )، دکتری را مدنظر دارید ( در اهواز البته ) و مواردی که به نظرتان مهم می باشد را لطفا برای من شرح بدهید . ) از شما پیشاپیش بابت پاسخگویی به سوال و راهنمایی سپاسگزارم.

۲ دیدگاه در “توده هیپواکو مجاور پل فوقانی کلیه

  1. درسونوگرافی نوشته تصویرضایعه هایپواکوبه دیامتر۸میلی متردرقسمت کورتیکال پل میانی کلیه چپ مشهوداست ضایعه دیگری باهمین نمابه دیامتر۴میلی متردرپل تحتانی رویت شد

  2. سلام دوست عزیز،این توده ها در این سن بیشتر نوروبلاستوم است ،اول باید آزمایش چک بشه ودر نهایت باید این توده برداشته بشه ،سپس براساس گزارش پاتولوژی اقدامات بعدی انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما