سلام آقای دکتر من ۲۰ ساله هستم و در ۱۸ سالگی به علت کوچکی بیضه به یک اورولوژیست مراجعه کردم که ایشون برای بنده ازمایشات هورمونی و اسپرم نوشتن که بنده انجام دادم و بدین شرح بود LH: 10.2 mlu/ml و FSH: 1.9 mlu/ml و prolactin :17.1 ng/ml و testosterone : 6.620 ng/ml و حجم مایع منی ۵ میلی لیتر و تعداد اسپرم های زنده ۱۱۱ میلیون در هر میلی لیتر و تعداد کل اسپرم ۵۵۵ میلیون بود و دکتر گفتند ازمایشات نرماله اما من چون فکر میکردم تستسترونم پایینه اصرار کردم که تستسترون برام تجویز کنند و ایشان ۴ امپول تستسترون انانتات ۲۵۰ برام نوشتن و بنده هر سه هفته تزریق کردم و پاکسازی نکردم اما از ان زمان تا الان بیضه های من کوچکتر شدند و تعادل هورمونی بنده بهم ریخت و احساسات زنانه در من ایجاد شد و احساس زن بودن میکنم و حس وجود دستگاه تناسلی زنانه در خودم دارم و خلق و خوی من عوض شد و دچار افسردگی شدید شدم و اضظراب و استرس شدید و ترس از ارتباط با دیگران و ارتباط اجتماعی اقای دکتر من از وقتی هورمون تزریق کردم این احساسات و حالات در من ایجاد شد و تا قبل از ان اینجوری نبودم الان دوسال از تزریق میگذرد و من آزمایش هورمونی و اسپرم دادم که LH : 16.1 mlu/ml و FSH : 7.3 mlu/ml و prolactin : 27.6 ng/ml و testosterone : 5.8 ng/ml و حجم مایع منی ۵ میلی لیتر و تعداد اسپرم های زنده ۷۸ میلیون در هر میلی لیتر و تعداد کل اسپرم ۳۹۰ میلیون آقای دکتر خواهشا کمکم کنید … لطفا این سوال را در دید و دسترس عموم قرار ندهید

نظرات (1)

سلام ،تستوسترون در دوره کوتاه این عوارض را نداره ،به روانشناس مراجعه نمایید

نظر خود را بنویسید