افزایش قطر آلت تناسلی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

افزایش سایز آلت تناسلی یکی از دغدغه های مردان جامعه می باشد. بسیاری از مردان امروزه مراجعه می کنند و از سایز حجم و طول آلت تناسلی خود شکایت دارند و خواستار افزایش سایز قطر آلت تناسلی هستند در حالی که در اکثر موارد مشکلی وجود ندارد و این احساس ناخوشایند فرد از طول آلت خودش هست که باعث بروز این ناراحتی می شود .مردانی که از طول آلت تناسلی خود ناراحت هستند قبل از هزینه کردن برای داروها و ابزار گران و بی فایده حتماً با پزشک متخصص اورولوژی یا فوق تخصص اورولوژی مشورت نمایند تا در خصوص درمان لازم تصمیم گیری شود .

  • اقدامات اولیه در فرد با ناراحتی کوچکی آلت :

  1. کاهش وزن : وزن زیاد باعث کوتاه و کوچک به نظر رسیدن سایز آلت تناسلی می شود . توصیه به رژیم غذایی و ورزش و کاهش وزن روش مؤثری است .
  2. تحریک و پیش نوازی پیش از دخول : روش خوب و مؤثر در تحریک همسر است و در بسیاری موارد نیاز به عمل جراحی را از بین می برد .
  3. از بین بردن موهای زاِئد ناحیه عانه و شرمگاهی که باعث ایجاد حس بهتر در رابطه می شود .
  4. روشهای افزایش اعتماد به نفس : ورزش و مشاوره روانشناسی اثر مطلوب در افزایش اعتماد به نفس دارد .
  • بهترین دارو جهت افزایش سایز آلت تناسلی :

هیچ دارو یا پماد که بتواند به صورت دائمی یا حتی کوتاه اثر، تأثیری در افزایش سایز آلت تناسلی داشته باشد ، وجود ندارد . جدیداً روی روغن خراطین تبلیغات زیادی می شود که هیچ تأثیری در عمل نداشته و کاملاً بی فایده است .

  • آیا استفاده از دستگاه کشنده یا پمپ یا وکیوم در افزایش سایز آلت تناسلی مؤثر است ؟

استفاده از این ابزار که چه بصورت پمپ مکش یا وکیوم باشد چه دستگاه لارجرباکس علاوه بر اینکه هیچ تأثیری در افزایش سایز حجم یا طول آلت تناسلی ندارد ، ایجاد عوارض خطرناکی در آلت تناسلی مثل کجی آلت تناسلی و یا پلاک پیرونی و کاهش حس آلت تناسلی ایجاد می کند .بنابراین اصلاً توصیه نمی شود .

 

بخوانید : پی شات درمان جدید ناتوانی جنسی

 

  • در چه مواردی نیاز به عمل جراحی افزایش سایز آلت تناسلی است ؟

اگر فردی در رابطه جنسی با همسر یا پارتنر خود دچار مشکل شود و باعث اختلال در رابطه جنسی شود می تواند با مشاوره با پزشک فوق تخصص اورولوژی یا متخصص کلیه و مجاری ادراری عمل افزایش قطر آلت تناسلی را انجام دهد .البته اشاره شد درصد زیادی از مراجعین مشکلی از نظر سایز طول و قطر آلت تناسلی خود ندارند و فقط این تصور ذهنی در ذهنشان القا شده است .

  • بهترین روش بزرگ کردن سایز قطر آلت تناسلی ؟

روشهای متعدد جهت افزایش قطر آلت تناسلی مردان وجود دارد که به تزریق چربی داخل آلت تناسلی ، تزریق ژل داخل آلت و انتقال بافت چربی از ناحیه دیگر بدن به آلت تناسلی می توان اشاره کرد ولی بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی برداشت چربی با لیپوساکشن از نواحی پر چرب و تزریق آن داخل آلت تناسلی فرد است .

  • تزریق چربی جهت افزایش قطر آلت تناسلی :

تزریق چربی یکی از راه‌های مورد تائید و بی خطر برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه است. این روش بدین صورت است که از چربی‌های اضافی دور شکم و یا پهلوها ساکشن می‌شود. این چربی‌ها طی فرآیند مخصوص کمی فیلتر می‌شود و مواد زائد آن گرفته می‌شود و سپس به دور آلت تناسلی تزریق می‌شود.

نکته مهم این است که حتماً این چربی را از بدن خود فرد متقاضی لیپوساکشن می‌کنند، دلیل این کار این است که فرد به چربی فرد دیگر حساسیت ندهد.

افزایش قطر آلت تناسلی

نکته مهم دیگر این روش فیلتر کردن چربی‌های ساکشن شده است. چون احتمال دارد به خاطر وجود ناخالصی‌ها این عمل که نوعی پیوند محسوب می‌شود با آلت هماهنگ نشود و سلول‌های چربی مرده و دفع شوند. همچنین در صورت فیلتر نکردن امکان ایجاد عفونت نیز وجود دارد.

  • تزریق ژل داخل آلت تناسلی مردان :

در این روش از نوعی ژل به نام ردکسیس با پایه هیالورونیک اسید برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی استفاده می‌شود. این روش بسیار ساده بوده و شبیه به استفاده از پرکننده‌های تزریقی به دیگر بخش‌های بدن می‌باشد . تزریق ژل به آلت تناسلی درمان نسبتاً سریعی است که تنها حدود یک ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشد.

برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی ،پزشک ژل را به بدنه آلت تناسلی تزریق می‌کند. برای بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل ، یک سوزن کوچک برای تزریق استفاده می‌شود که بدین معنی است که این روش ساده و بی‌خطر بوده و با حداقل درد همراه است. معمولاً برای تزریق ژل به آلت تناسلی نیازی به بی‌حس کننده موضعی نمی‌باشد .

  • مقایسه تأثیر تزریق ژل با چربی جهت افزایش سایز قطر آلت تناسلی :

با توجه به اینکه چربی بافت سازگار با بدن بوده و ماندگاری بیشتر و هزینه کمتر نسبت به ژل دارد بهترین ماده جهت تزریق ، چربی است . مضاف بر اینکه در طی عمل تزریق چربی ، چربیهای اطراف آلت تناسلی و شکم نیز برداشته می شود که این خود در احساس بهتر اعتماد بنفس و افزایش سایز طول آلت تأثیر زیادی دارد .

  • چند جلسه تزریق چربی جهت افزایش قطر آلت تناسلی لازم است ؟

ممکن است دو یا سه جلسه جهت تزریق چربی و تزریق هر سال در تزریق ژل لازم به تکرار باشد .

  • مراقبتهای بعد از تزریق چربی داخل آلت تناسلی چیست ؟

  1. کبودی: این یک عارضه طبیعی است که در 2 روز اول بعد از تزریق بیشتر به چشم می‌خورد، سپس به مرور زمان برطرف می‌شود.
  2.  تورم : آلت تا چند روز به نحو قابل توجهی متورم است این ورم به زودی برطرف می‌شود، پزشک برای شما داروی ضد تورم تجویز می‌کند.
  3. اگر درد شدید یا مشکلی در دفع ادرار داشتید به سرعت با جراح تماس بگیرید.
  4. تا 24 ساعت رابطه جنسی نداشته باشید.
  • افزایش اندازه آلت تناسلی در پی شات :

سایز آلت تناسلی برای مردان، یک مسئله جنسی بسیار جدی و مهم است. حتی اگر شریک جنسی مردان از اندازه آلت تناسلی آنها کاملاً راضی باشند، برخی از مردان نگران عدم رضایت شریک جنسی خود خواهند بود.

درمان PRP می‌تواند به بسیاری از مردان کمک کند نعوظ قوی‌تری داشته باشند، جریان خون را بهبود بخشد و حتی سایز آلت تناسلی آن‌ها را افزایش دهد. مردان بسیاری با درمان پی آر پی توانسته‌اند اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند.

 

دکتر کیوان آقامحمدپور فوق تخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری و ناباروری

 

آپاراتپیج دکتر کیوان آقامحمدپور در سایت آپارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلی
تماس با ما
ویزیت آنلاین
رزرو آنلاین
نظرات شما